Początek ;)

Cześć :)
Jestem Gosia. Pomysł na stworzenie bloga chodził mi po głowie już od dłuższego czasu jednak nigdy nie miałam na tyle motywacji by się do tego zabrać. Jestem kosmetologiem więc tematyką bloga będą głównie kosmetyki. Niejednokrotnie zdarzyło mi się szukać opinii na temat kosmetyku, który zamierzałam kupić lecz powiem szczerze trudno znaleźć rzetelną opinie, która ukazuje efekty. Z racji mojego zawodu, będę ukazywała produkty, których nie tylko używam na co dzień ale też te "gabinetowe", niedostępne w zwykłych drogeriach. Nie chce się jednak zamykać i szufladkować, bo na pewno pojawią się posty nie tylko kosmetyczne, ale też lifstylowe. Mam nadzieje, że blog przypadnie wam do gustu :) Miłego czytanie  :)

Komentarze

  1. dodaje do obserwowanych! :) Trzymam kciuki za prowadzenie bloga i zapraszam do siebie http://cocoa-banana88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pizza na spodzie włoskim lub tortilli

Mount Up Lash firmy Maxlash Professional London

Paznokciowe love ;)