Mount Up Lash firmy Maxlash Professional London

Witam :)
Po dłuższej przerwie kolejna recenzja, a raczej jej początek.
Z racji tego, że jestem kosmetologiem sceptycznie podchodzę do cudownych kosmetyków. Jednak o serum wydłużającym rzęsy słyszę już od jakiegoś czasu, czytam różne opinie lecz nie do końca jestem do nich przekonana, a cena zniechęca do zakupu. Po wielu próbach zdobycia kosmetyku, dzięki życzliwości firmy MaxLash, otrzymałam serum do przetestowania. Pierwszy raz o serum usłyszałam na szkoleniu przedłużania rzęs firmy Maxlash (które swoją drogą bardzo polecam), wtedy dopiero serum przechodziło pierwsze testy. Po jakimś czasie śledzenia firmy na Facebooku, owy kosmetyk pojawił się pod nazwą Mount Up Lash, a ja od razu zapragnęłam go mieć. Mam ogromne zaufanie do firmy i wiem, że ich kosmetyki są świetnej jakości. Z niecierpliwością więc czekam na efekty. A tymczasem zdjęcia serum oraz moje przed kuracją.











 Zdjęcia przed kuracją (bez makijażu)










 Cena serum: 249 zł

Zachęcam do zajrzenia na stronę producenta:



                  http://www.mountuplash.pl/

                                                         oraz fanpage na facebooku:










Komentarze

  1. Twoje rzęsy już przed kuracją robią wrażenie Kochana *.* Cudne rzęsiska masz ! ja używałam jakiś czas revitalash i też sobie chwalę tą kurację :) tej firmy nie znam ale chętnie przejrzę ich ofertę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swoje własne rzęsy już masz bardzo gęste :) Chciałabym mieć takie naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 45 yr old Systems Administrator II Dorian O'Hannigan, hailing from Nova Scotia enjoys watching movies like The Private Life of a Cat and Baseball. Took a trip to Longobards in Italy. Places of the Power (- A.D.) and drives a Oldsmobile Limited Five-Passenger Touring. moje wyjasnienie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pizza na spodzie włoskim lub tortilli

Paznokciowe love ;)