60 dni stosowania odżywki MUL ;)

Witam Kochani :)
Po dłuższej przerwie  recenzja  po dwumiesięcznym stosowaniu odżywki Mount Up Lash.
Moja opinia na jego temat jest bardzo pochlebna jak widzieliście we wcześniejszych postach. Choć spodziewałam się bardziej spektakularnego efektu, nie mogę narzekać. Moje rzęsy są faktycznie dłuższe i gęściejsze. Podsumowując:

Jakość kosmetyku:
Jakość kosmetyku jest wysoka, odżywka spełnia swoje zadanie, efekty widać już po krótkim czasie. Cena w porównaniu do innych kosmetyków tego typu oraz jego pojemności jest niewysoka. ( 249 zł za 12 ml)
Konsystencja:
Konsystencja kosmetyku jest żelowa. Bardzo łatwa i wygodna w aplikacji za pomocą specjalnego pędzelka.
Aplikacja:
Serum używamy raz dziennie, najlepiej wieczorem po zmyciu makijażu. Stosowanie nie jest uciążliwe, szybko wchodzi w nawyk.
Efekty:
Rzęsy są dłuższe, i gęstsze, już po 15 dniach widać znaczną różnice
Efekty są widoczne nie tylko dla mnie. Wiele osób pytało czy mam przedłużone rzęsy.
Czy warto kupić:
Z czystym sercem mogę polecić serum MUL :)
Uważam że jest warte swojej ceny i naprawdę pomoże osobą które chcą trochę pomóc naturze oraz tym które mają cienkie, krótkie i osłabione rzęsy.
Zachęcam do kupna :)

Serum można nabyć na stronie:  http://www.mountuplash.pl/

Polecam również przejrzenie ich funpageu na facebooku:  https://www.facebook.com/MountUpLash?fref=ts


A teraz moje efekty ;)
PRZED
PO 15 DNIACH

PO 30 DNIACH












PO 60 DNIACH
















Przed
Po 60 dniach






Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pizza na spodzie włoskim lub tortilli

Mount Up Lash firmy Maxlash Professional London

Paznokciowe love ;)