Paznokciowe love ;)

Cześć Kochani ;)
Dzisiaj lekki post paznokciowy :) Więcej zdjęć niż pisania ;p Wszystkie paznokcie na zdjęciach mojego wykonania.Chciałam polecić wam lakiery hybrydowe firmy Gelish. Manicure jest bardzo wytrzymały niestety ceny lakierów dość wysokie. Jednak wystarczy kupić top i podkład a w środek położyć tańszy lakier hybrydowy :)



HYBRYDA









ŻEL





 LAKIER



Niestety niektóre zdjęcia są złej jakości - robione telefonem :(
I jak wam się podobają pazurki ^^ 
Oczywiście moja ocena hybryd z gelisha to 10/10 
Fajna konsystencja, nie rozlewają się, kolory na podkładzie wyglądaja żywoi co najważniejsze nie spływają z niego, trwałość 3 - 4 tygodnie. POLECAM
LAKIERY MOŻNA ZAMÓWIĆ NA ALLEGRO LUB TUTAJ

Komentarze

  1. Mam pytanko. Czy lakierów hybrydowych można używać na naturalne pazurki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) głównie na naturalną płytkę używa się lakierów hybrydowych, 4 pierwsze zdjęcia są na naturalnej płytce ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajne te pazurki w Twoim wykonaniu
    Podobają mi się najbardziej czerwone.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pizza na spodzie włoskim lub tortilli

Mount Up Lash firmy Maxlash Professional London