Fit Szarlotka - czyli słodkości bez wyrzutów sumienia

Uwielbiasz słodycze, ale starasz się zrzucić kilka zbędnych kilogramów? Nic straconego! Kaloryczne słodkości możesz zastąpić deserami o obniżonej zawartości kalorii. Ja dziś do niedzielnej kawki postanowiłam upiec szarlotkę na spodzie z otrębów owsianych!



Składniki:
150 gram otrębów owsianych 
1 łyżka cukru lub miodu
2 łyżeczki cukru waniliowego
2 jajka
50 gram jogurtu naturalnego
600 - 800 gram startych lub pokrojonych jabłek 

Z otrębów, cukru, cukru waniliowego, jajek i jogurtu zagnieć ciasto. 
Formę posmaruj masłem lub olejem kokosowym i wylep ciastem.
Ja piekłam w keksówce ale super nada się też forma na tartę. 
Na ciasto wyłóż jabłka i wstaw do piekarnika nagrzanego 185 stopni i piecz 25 do 30 minut.


Smacznego !

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pizza na spodzie włoskim lub tortilli

Mount Up Lash firmy Maxlash Professional London

Paznokciowe love ;)