Easter Bunny :)

Hej ;)
Dzisiaj w tematyce świątecznej. Ponieważ Wielkanoc już za pasem, to wszędzie widać jej oznaki. Kurczaczki, zajączki i baranki są wszech obecne we wszystkich sklepach. Ale moja króliczkowa propozycja jest nieco inna. 
Urocze perfumy:

Zakupiłam je jakiś czas temu na promocji w Rossmannie za jedyne 18 zł.
Zaraz po rozpakowaniu urzekły mnie swoim słodkim wyglądem, a zwłaszcza nakrętką z uszami królika.
Zapach jest ekscytujący i kobiecy. Kwiatowy bukiet w połączeniu z słodkimi i pikantnymi nutami.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: czerwona pomarańcza, kandyzowane jabłka, szafran
nuta serca: frangipani, passiflora, kwiat pomarańczy

nuta bazy : heban, paczula, bób tonka

Perfumy są dosyć mocne, nadają się dla kobiet które lubią wyraziste zapachy.
 Uważam, że ta malutka buteleczka nadaje się idealnie na prezent.
 Na pewno sam jej wygląd spodoba się każdej kobiecie.
 Mi osobiście odpowiada, jednak dopiero po minucie gdy troszku wywietrzeje. 
 W pierwszej chwili jest mdły. 






Z okazji Świąt Wielkanocnych chciałam życzyć wam dużo zdrowia, radości z każdej nadchodzącej chwili, uśmiechu na twarzy, spełnienia najskrytszych marzeń oraz samych pozytywnych chwil, a także mokrego Poniedziałku ;)

pozdrawiam Gosia




Komentarze

  1. Mi z perfum Playbo podoba się tylko Paly it Spicy. Szkoda tylko, że nie są trwalsze...
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tych perfum szczerze nie znam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pizza na spodzie włoskim lub tortilli

Mount Up Lash firmy Maxlash Professional London

Paznokciowe love ;)