Hybrydy Neonail

Od pewnego czasu szukam hybryd idealnych,zwłaszcza takich które nie kosztują fortuny, są łatwo dostępne i bez problemu można je zrobić w warunkach domowych.
Jak do tej pory moim faworytem była firma Indygo, a zwłaszcza ich cudowna baza proteinowa *.*
Ale postanowiłam wypróbować hybrydki z firmy Neonail.



Już wcześniej miałam jeden kolor tej firmy i muszę przyznać że był super, tym razem jednak zakupiłam hard bazę i hard top oraz kolor czerwony. Niestety po pierwszej aplikacji bardzo mnie rozczarowały.  Top i baza dość płynne - przez co całkiem łatwo o zalanie skórek. Co do trwałości manicure - raczej średnia - już po tygodniu miałam pierwszy odprysk.


Jednak nie poddałam się, spróbowałam raz jeszcze, niestety z podobnym efektem.

I gdybym zakończyła na tych dwóch próbach moja ocena byłaby niezbyt wysoka.




Trafiłam jednak na reklamę najnowszej kolekcji Aquarelle, która mnie urzekła. Postanowiłam dać lakierom ostatnią szansę. Dokupiłam bazę i lakier do aquarelle a przy okazji udało mi się upolować śliwkowy lakier na promocji. Tym razem stylizacje wykonałam w lampie Led, a nie w zwykłej UV.



I muszę przyznać, że jestem zachwycona!!!



Paznokcie faktycznie stały się twardsze,tak jak tego oczekiwałam po bazie co by nie było Hard. A efekt jaki uzyskałam dzięki lakierom Aquarelle jest świetny i naprawde łatwy do wykonania. Dodatkowo kolor śliwkowy chyba stanie się moim ulubieńcem.

Podsumowując: Polecam hybrydki Neonail, ale :
* koniecznie do utwardzenia w lampie LED ( chyba, że wasze Uv- ki, dadzą radę lepiej niż moja)
* konsystencja bazy, mogłaby być gęstsza - polecam utwardzać maksymalnie po 2 paznokcie, żeby nie rozlała się na skórki

Moja ocena 8/10

A Wy jakie macie doświadczenie z hybrydami? Polecacie jakieś konkretne?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pizza na spodzie włoskim lub tortilli

Mount Up Lash firmy Maxlash Professional London

Paznokciowe love ;)