Pizza na spodzie włoskim lub tortilli

Pizza to zdecydowanie moje ulubione danie, jednak dość kaloryczne. Nie raz żeby ją odchudzić zamiast ciasta używałam placów tortilla. Jednak teraz pojawiły się w Biedronce spody włoskie o dobrym składzie, które odkryłam dzięki ig: fit_przepisy_od_baletnicy. I tak powstała dzisiejsza pizza:)

Składniki:
- spody do pizzy Gustobello z Biedronki
- pomidory
- kukurydza konserwowa
- papryka
- pieczarki
- 2 plasterki sera żółtego
Pomidory zesmażamy w garnku i doprawiamy solą, pieprzem i bazylią.  Tak przygotowanym przecierem smarujemy pizzę. Na wierzch dajemy ulubione składniki. U mnie były to pieczarki, papryka i kukurydza konserwowa. Na całość położyłam 2 plasterki sera porwanego na kawałki. Zamiast keczupu na wierzch użyłam resztki przecieru ;) Piekłam ok. 10 min. w temperaturze 180°.
Smacznego !



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mount Up Lash firmy Maxlash Professional London

Paznokciowe love ;)